Träningsvärk!

Feffo tvingade mig att köra bodypump igår på IKSU så idag har jag träningsvärk!! Men det var ändå kul på nå sätt, fastän jag höll å dö. Imorgon ska jag och Feffo på IKSU igen, me like!

Inatt blev det inte mycket sömn. Dels skulle jag upp tidigt imorse, dels hade jag ont och dels ville inte tjockisen låta oss sova. Men tjockisen hade ju sin anledning till att vara ssur och sticka klor i oss hela natten faktiskt.  När jag steg upp imorse så sprang hon in på toan och hoppade in i badkaret, då förstod jag varför. Det var inte en droppe vatten i deras vattenskålar, så de höll nog på att törsta ihjäl.

En annan cool sak är att Thelma lärt sig att apportera, nästan som en hund men bara när hon själv känner för det och inte på kommando. När hon känner sig leksugen brukar hon hämta en tops eller en "twillarn" (sån där sak som är runt brödpåsar) och komma med den upp i sängen så vi ska kasta den åt henne, sen hämtar hon igen. Det är så gulligt!!

Ihelgen ska jag på en klasskompis inflyttningsfest. Och på söndag är det alla hjärtans dag så då passar vi på att ska se Valentines day på bio och myspysa =) En annan väldigt glad nyhet påtal om Ardi, han har fått heltidsjobb nu!! ;D


Min bäbis gillar att vara nära mamma, så på mornarna hoppar hon ofta upp i handfatet så hon är nära :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tillsammans igen ?

2010-02-14 @ 09:10:01
Postat av: Tolis

Likadant duschdraperi som vi har ;P hihi

2010-02-16 @ 20:47:21
URL: http://carolinetolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0