Överraskning igen.

Har jobbat på förmiddagen idag. Jag har ju för trevligt jobb! Tiden går fort, och alla är så trevliga där. Och alla där är ju dementa, man blir ju förvånad ibland när de faktiskt kommer ihåg saker. Idag när jag matade en gubbe frågade han "Hur går det med musiken?" Jag förstod inte alls vad han menade och efter ett tag antog jag att han bara tjollrade, men han fortsatte tjata om musiken. Till slut fick han fram det han menade: "Jamen din mamma gjorde väl musik? Hur gåre?" Jag gav ju dem en skiva med mammas jullåtar före jul, och han kommer ihåg det fortfarande? :o vilket intryck hennes låtar måste ha gjort på honom ;)

Fick ett brev av farmor idag med posten. Det är ju mycket roligare att få handskrivna brev, eller hur? :D Skickade ett till henne för ett tag sen och nu svarade hon. Nästan som när man var liten och hade en brevkompis?

Igår skulle jag ju försöka överraska Ardi. Bakade scones och gjorde te. Och jag brukar aldrig baka?! Dock var det inte så wow, så provar en ny överraskning idag ;)


Thelmut är så söt, och hon gillar att ligga på rygg och bli kliad på magen :]

Kommentarer
Postat av: mami

kan du inte trolla dit mitt kontnr till hans ev fru eller vem det nu är som är han "godman" Han kanske vill via sitt "ombud" donera lite till fortsättning.... Vilken dröm det hade varit då...

mitt i min bottendepp som jag har nu..

2010-02-25 @ 00:45:36
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0