IKSU-premiär

Idag ska jag fara på IKSU för första gången på riktigt (när man var här på volleyboll-cup förr räknas inte.) Feffo tycker jag ska fixa guldkort där, men jag har en känsla på att det inte skulle nyttjas. Men följa med och spela beachvolleyboll ibland kan man ju faktiskt betala för! :D

Ardis bil fungerar inte, och det är inte alls coolt! Dock ska han på två arbetsintervjuer i veckan så nu håller vi tummarna på att det åtminstone går bra =)

Jag unnade mig själv nånting igår när vi var och handlade på Ica Maxi, till bara mig och inte till Ardi eller en tanke på någon annan som kanske vill smaka. Jag köpte philadelphiaost och finn crisp, mums!


Imorgon ska jag till läkaren, så får vi höra vad han säger.

Kommentarer
Postat av: Monika

Hoppas, det blev en smakligt måltid... :)))))

2010-02-07 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0