Värmande ord så här på morgonkvisten

Ja, jag somnade runt kl20 igår kväll, helt död! Tror inte ens att klockan hade hunnit bli 20.00. Fast har ju som vanligt vakna några gånger under natten, men inte haft nå problem att somna om. Allt eller inget, right?

Ska iväg på skola på "idéseminarium" nu, sen hem och städa innan familjen kommer! :D

När man får vakna upp till sånt här blir man inte direkt ledsen:

Anledningarna till att jag skrattar i din närhet är följande:
1.Jag trivs så oerhört bra i ditt sällskap
2.Du är så oerhört fin
3.Du är lite knasig på ett bra sätt ;)
4.Bara att se på dig gör hela mig varm inombors
5. Du är alltid så glad vilket borde anses vara en hälsorisk då det har en tendens till att spridas vidare väldigt fort


Kommentarer
Postat av: Andreas =)

Förvånad om detta inte skulle stämma, precis min bild a dig med =) Hoppas läget e bra!

2010-12-10 @ 09:56:10
Postat av: mami

Ja, JAG har gett dig några bra gener och framförallt

en BRA UPPFOSTRAN!!! hahaha.... fniss...

kommer snart!

Puss!

Älskar dig! <3

2010-12-10 @ 11:23:19
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0