Beachvolley

Beachvolleybollen idag gick väl inte sådär jättebra. Men vad förväntar man sig när man spelar med tre stycken som spelar volleyboll på riktigt i div1/div2, och jag som inte spelar någonting alls förutom litegrann på fritiden. Wellwell, tur att beach är kul iaf.

Mamma städade i mitt kök innan jag for. "Du har inte så mkt Jif kvar nu." sa hon innan de for. Men det gör absolut ingenting så fint som det blev nu. Tack mami! =)

Efter beachen ikväll for jag iaf till Elin. Vi såg Musse Piggs jul, åt knäckebröd och drack te. Det var länge sen knäckebröd var så gott som det var ikväll. Var sjukt länge sedan jag åt det, så kanske därför. Sen pratade vi lite, och kollade runt på tradera. Elin är en väldigt lättsam människa att vara med, såna människor gillar jag!

När jag gick från bussen så fastnade jag i någon tanke så hårt att jag inte märkte vars jag gick. Plötsligt stod jag framför källardörren till min lägenhet. Då skakade jag på huvudet, försökte komma på vad jag tänkt på (vilket jag inte lyckades med) vartefter jag gick "fel" väg in. Det är så roligt, nästan skrämmande, när man fastnar i en tanke sådär att man inte alls är medveten om vad man gör. Sen när man blir "väckt" ur tanken så minns man den inte alls längre. Det var det jag tyckte var så skönt med att åka buss, att man kunde sitta där och låta tankarna skena iväg som de ville.

Nu är Dexter ren och fin kisse! Han ligger här bredvid mig och sover, sötungen!

Lill-Dexter myste i klösträdet ihelgen.

"Ha jo man kan tro de men du är verkligen allas goding :) Och jag skulle inte vilja claima dig själv heller för världen är VÄRD dig...och du är värd dem :)"

Kommentarer
Postat av: mami

<3

2010-12-13 @ 09:21:02
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0