Tiden?

Hur förvirrad för man vara? Ska gå hemifrån just efter kl10 idag för att hinna till skolan i tid. Jag ställde väckarklocka på 8.00 och tänkte igår kväll att bra då kan jag snooza mina 30minuter som vanligt. När väckarklockan ringde kände jag att "neeej, jag hinner ju inte snooza jag ska ju iväg på en timme." Så jag upp ur sängen, gav katterna mat, bestämde mig för att jag inte skulle hinna duscha utan bara tvätta håret, när jag insåg att nu har jag tänkt fel igen. Det är ju typ 2 timmar kvar innan jag ska fara!! Hjärnan fungerade verkligen inte!

Skola idag - vi ska få hjälp att söka vetenskapliga artiklar i databaser, kan behövas. Sen hade jag tänkt till tanta, fast har inte ringt och kollat om det är okej än. Det ska man kanske göra snart.

Tiden går så snabbt, snart är det jul! Och inte har jag fixat alla julklappar ännu nej. Hur ska man hinna allt?


Lill-Thelma sover så sött! :)

Kommentarer
Postat av: mami

välkommen i mamis värld. När man är hemma hela tiden så får "tiden" ett annat "värde". Men du är ju ganska sakterlig av dig så det var ju trevligt för dig att ha tiden på "rätt" sida.

Puss!

Ps. Sovit gott i min egen säng Ds.

Ps. 2 trycker rätt på tangenterna ;) DS. 2

2010-12-13 @ 09:05:22
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Jopp, planen är då det om de inte skulle hända något oväntat:)

2010-12-13 @ 18:22:29
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0