Thomas <3

Jag kom på att jag har ännu inte berättat om Thomas julklapp till mig. Den var så fin, så genomtänkt. För det första fick jag det längsta handskrivna brevet jag någonsin fått. Jag skulle börja med att läsa brevet, sen eftersom skulle jag öppna en julklapp. Det var 3 presenter.
Den första var en plast-ros, eftersom att en riktig ros hade varit så svårt att skicka. Det han ville mena med det var kort sagt att människor är som rosor, vackra men med taggar - ett försvar, som gör att vem som helst inte kan komma nära helt enkelt. Sen drog han paralleller till hur jag var också.
Det andra var en sten där det står "friends". Att våran vänskap har en fast grund, den kommer alltid att finnas där, även om ytan kanske kommer att kunna få vissa skavanker.
Det tredje var en spegel som han hade klistrat ett papper på, i mitten av pappret var det utklippt ett hjärta. "Om du tittar i spegeln så ser du vad som finns i mitt hjärta."

<3


"Får jag nu officiellt gå ut med att jag har legat med dig i sängen ;)"

Kommentarer
Postat av: Thomas

Varsegod vännen! Inspirationen kommer ju från en källa som är outtömlig och stark!!!

2010-12-29 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0