Sova?

Förra julen var konstig, jag minns inte riktigt vad jag gjorde, vad som hände, vad vi åt.. Än mindre minns jag vårterminen. Det var så konstigt i somras när man vaknade upp, som ur en trans, och insåg att man inte riktigt vet vad man gjort under vårterminen. Skitskum känsla!

Det här är första julen jag varit singel sen jag var 15 år, och det gick faktiskt bra. Jag trodde att jag skulle tycka att det var jobbigt, men det var det inte. Hellre singel än med någon som inte känns helt rätt. Började skriva en lång utläggning om detta, men tog bort det. Känns som inte nödvändigt att ta upp det just nu.

Någonting som får mig glad är som jag sagt tidigare visat engagemang! Som att skriva sms lite då och då, även när man är med kompisar. Och inte bara skriva för skrivandets skull, utan även skriva någonting som betyder någonting. Mer än att "Jo, det är trevligt". Att skicka mms på vad man gör, hur man ser ut. Att ringa när man har lite att göra. Engagemang helt enkelt! Det är omtyckt.

Var som sagt hos Pär tidigare ikväll, och det var väldigt trevligt. Visserligen satt vi meste och pratade, men det var skönt att bara få catcha up lite. Senaste gångerna vi har träffats har det ju som varit party, och då har man inte kunnat prata på samma sätt.

Nä, kanske dags att sova. Ska ju trots allt upp på mellandagsrean imorgon. Hoppas att man hittar nå fint! Kommer vara sjukt drygt att trängas på affärerna men vad gör man inte.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: lisa

hahha jaa jag tro nästan det.! han är egentligen duktig, men problemet är att han är så förbannat lat ;)

2010-12-28 @ 02:48:28
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag såg dig i Skellefteå idag på Twilfit. Trodde först att du hade färgat blondt, sen insåg jag att det var din syster. Ohh gu så lika ni var! :D

2010-12-29 @ 05:03:26
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0