Pigg?!

Jag var så sjukt trött kl19 när jag kom hem. Men nej, så fort det blir kväll blir Sofia pigg. Har försökt se serier så att jag ska somna. Har hunnit se Gossip Girl, Desperate Housewives och Fringe. Helt sanslöst att det alltid blir såhär! 

Min familj kommer till Umeå ihelgen. Dock blir det ingen volleyboll cup för min systers lag eftersom tränaren inte hade anmält dem. Såå, vad kan man hitta på med familjen här i Umeå ihelgen? =)

Alltså utan all närhet från mina katter hade jag typ avlidit på riktigt. Jag är en sån människa som behöver väldigt mycket närhet, jag är uppfostrad med mycket närhet! Hemma kramas vi mycket, och vi har en mysig hund som man får närhet av. Jag är van närhet. Nu när jag har sett mina serier har Thelma legat som en boll just framför mig, tjockisen legat bakom mig på min kudde och kramat om mitt huvud och Dexter har legat och hållit om mitt ben och min fot. Myyyyyys!

Kommentarer
Postat av: mami

"inget sker av en slump hjärtat"

Det fanns en mening med att just du skulle ha katterna" Snart kommer vi :)

2010-12-08 @ 08:37:10
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0