Julklappen!

Andreas skrev att jag inte behövde vänta till julafton med att öppna paketet, så fort var det öppnat.

Haha, jag vet inte om han hade slut tejp eller om han bara tyckte att det var roligare att ta hand-klistermärken istället? ;)

Men det här var vad jag fick! Alltså vaaa?! Jag har aldrig ens träffat honom (än!) och vi har inte ens "känt" varandra särskilt länge. Åsså skickar han en sån där julklapp! En sån där vill väl alla sjuksköterskor ha? Det är en typ av "brosch" som man fäster på sin arbetsoutfit med en klocka på. Eftersom man inte får ha armbandsur inom vården är det väldigt praktiskt. Och inte nog med det, det var en fin sådan också!

Thx! =)

Kommentarer
Postat av: mami

EN stjärna i kanten Andreas!!!

JAG vill också ha en julklapp ;)

Jag är ju ändå din bonusmoster hahaha...

2010-12-07 @ 22:27:21
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0