Fynd!

Har varit och fyndat ett par skor för 50kr! Såg en annons på blocket, och hon bodde här bredvid mig så då tänkte jag att, varför inte. Dock kanske de inte kommer att användas nu när det är snö ute, för de är helt platta under. Faaast, det är ju alla mina andra skor också så det blir kanske inte så stor skillnad :p


Nu ska jag snart ta och fixa nå frukost/lunch/middag - grillbiff och pommes. Det är enkelt att göra och rätt gott så.

Mitt L på tangentbordet har lossnat! Eller lossnade det gjorde det för kanske ett halvår sedan, men det har alltid gått klicka tillbaka det. Men nu går det icket! Fick höra att jag inte skulle limma heller. Däremot fick jag tipset att ta datorn till EMS databutik nere på stan, för att de kanske kunde fixa det? Jag hoppas det!
Fast å andra sidan har jag ju ett tag funderat på en ny dator, men känner inte riktigt att pengarna räcker till det än. Får se sen i januari när jag får lön kanske =)

Så här ser det ut på mitt skrivbord nu:

Katt (Thelma), fenuril (jag har sjukt torr hud!!), nagellack (sånt gör man väl när man pluggar?), massa papper och pennor samt datorn.

Kommentarer
Postat av: mami

Jag förstod väl att du skulle glädja mig än en gång <3

2010-12-06 @ 22:53:29
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: malin

haha gud vilka gulliga katter du verkar ha alltså! =)

2010-12-07 @ 13:04:11
URL: http://malingrankvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0