During "snooz-time" I had a dream

Haha, mamma kommenterade att nu är bloggnerven igång, och visst är det väl så. Kanske beror det lite på hemlängtan? Men framför allt är det för att jag egentligen borde plugga. Det är komiskt hur mycket tid man finner till att göra annat när man måste plugga.

Snoozade i en timme och tio minuter idag. Sjukt trött! Men nu är jag då vaken. Dags att börja plugga alldeles strax. Blir att nöta idag. Jag hann drömma väldigt mycket under tiden jag snoozade. Drömde att jag var hos frisören och bara skulle klippa mig. För det första var jag sen till frisören och när jag kom dit så var typ alla på rast. Sen fick jag nå specialkort i samarbete med kronofogden? Jag hade även med mig några stora bilder som skulle upp i tavlorna där. Bilder som jag trodde var väldigt abstrakta, endast vyer, men när man kollade närmare så var det inte riktigt så. Dessutom rörde sig bilderna, som i Harry Potter! Anyway. hade som sagt bara tänkt att klippa mig. Men frisören sa att mitt hår ser för taskigt ut nu, det var ju ändå i slutet av sommaren jag färgade det! Jag kollade på klockan i drömmen och insåg att jag skulle inte hinna färga håret, utan tänkte i drömmen att det kan mamma göra. Sen kom några av frisörerna fram med lite godis till mig, typ för att de tyckte synd om mig? Det var såna här små godisnappar som finns i haribo påsar, det var de gröna och gula. Men innan de hann varken färga eller klippa vaknade jag.
Kanske är jag less min hårfärg? ;)

Kommentarer
Postat av: mami

Haha... mami ÄR räddaren i nöden, till och med i dina drömmar... Det värmer i modershjärtat <3

Kanske jag får läsa något mer inlägg idag?! ;)

Älskar dig prinsessa, nu alltid och i evighet.

AMEN!!!

fniss...

2010-12-06 @ 11:57:12
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0