Virrpanna.

I tisdags kände jag mig verkligen virrig. Alltså, mer än vanligt.
1. Efter att ha shoppat med Idah satt jag mig på bussen som skulle ta mig hem. När bussen började rulla kom jag på att neeej, har inte hämtat bilderna jag har framkallat på expert. Så fick skrika till busschauffören att stanna bussen.
2. Tvättade även denna dag och när jag skulle gå ner och hämta tvätten hittade jag inte lägenhetsnycklarna. Till slut började jag misstänka att dom var kvar i tvättstugan. Gick ner och skulle kolla men någon hade dragit igen dörren så det var låst!! Plingade på oss 5 grannar innan en öppnade, en äldre man som var snäll nog att följa med mig ner och låsa upp tvättstugedörren och guess what - där låg mina nycklar!
3. När jag skulle fara från Roger hann vi inte långt innan jag kom på att jag glömt mobilen på vardagsrumsbordet! Jag som aldrig lämnar mobilen någon gång! Men skyller på Pepsi, han distraherade mig?

Men som mamma sa när jag pratade med henne häromdagen - jag får skylla på henne för att jag är som jag är ;)

Idag har Camilla varit förbi och vi åt tacos innan hon var tvungen att ge sig av hemåt. De ringde och erbjöd mig jobb idag men tackade nej eftersom jag skulle vara med Camilla, tackade dock ja till att jobba imorgonbitti. Så hinner hem och äta lite innan det bär iväg på nollningsaktiviteter. På kvällen blir det nog att springa emellan lite, är både nollningsfest och "vännäs"fest här på Berghem och vill gärna vara med på båda. Well, det löser sig. På tal om jobb, har även tagit på mig jobb nästa lördag. Jag kan verkligen inte få nog av att jobba? ;)

Har även fått veta om praktiken, som jag egentligen inte alls såg framemot. Ska vara på samvårdsenheten. Först kände jag att whaaaat, vad är det för nå? Men sen läste jag lite om det - "Samvårdsenheten är en avdelning som ansvarar för vård av fyra olika specialiteter och ingår i Centrum för Rekonstruktiv kirurgi. Ögonkirurgi, öron-näsa-halskirurgi, hand- och plastkirurgi, käkkirurgi." Det lät ju faktiskt lite spännande, så det känns inte lika hemskt gå ut på praktik nu. Dock kommer jag ju i princip att avlida av tidiga mornar, ska nog önska mig många kvällar. Däremot hade jag blivit gladare om jag hade hamnat på kvinnokliniken, det tror jag hade varit intressant!


Min nya outfit! Det nya som syns på bilden är - skjorta från Only, linne från Gina Tricot samt bälte från Only :)

Kommentarer
Postat av: mami

När man har EDS så har man lätt att tömma skålen av stresstolerans och minnet. Med tanke på hur det har varit ett tag så är det inte konstigt att både du och jag är totala virrpannor!

Älskar dig min underbara dotter!

2010-08-27 @ 00:53:07
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0