Uggla.

Powernaps måste ju vara bland det skönaste som finns! Går delad tur idag så är ledig mellan 12-16. Sov i drygt en timme innan jag var tvungen att lämna över rummet till nästa som ville sova. Det är så skönt!
Men nu är det då avgjort, ska behålla tanta som ledsagare och inte gubben. Hade tänkt fara iväg med gubben på ÅC och fika. Gick och frågade en kvart innan taxin skulle vara här och han ville fara och det ville han. Sen när taxin var här, näe då känner han inte för det längre?! Stackars människor som kör taxi säger jag bara.. Så nu får jag sitta och uggla här på jobbet till kl16. Väääärt! Tog ju inte ens med mig en bok att läsa eftersom jag var säker på att jag skulle fara iväg med gubben ;p

Men nu är det iaf sista dagen på jobbet! Dock lär jag ju fara tillbaka hit emellanåt och ledsaga. Typ till veckan när jag är ledig :p

Kommentarer
Postat av: mami

Ja, det är inte lätt. Morfar din hade ju Alzheimers,så jag vet hur svårt det är... Men samtidigt så rår de ju inte för hur deras hjärna fungerar. Måste vara ett ständigt kaos och konflikt mellan sin egen vilja och kortslutningen...

Puss

2010-08-22 @ 16:55:22
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0