Mobilen.

Har spenderat hela dagen med att skriva upp saker från min mobil: Telefonnummer, anteckningar, gamla sms osv. Gjorde ju några fynd ;)

2009-07-21
”Förlåt mig. Förlåt för att jag är för ung.” *gråter*

Var en gubbe där jag jobbade förr som satt och grät och sen fick vi förklaring varför han grät.

2009-07-27
”Ursäkta rapet det kom från gapet.”

En tanta på gamla jobbet.

2010-08-07
Lördag 19juni. Tittar genom fönstret på gammliaskogen som jag tidigare idag ”måste” bara ta en titt på närmare håll och känna den friska doften från granskogen. Kl är 11 och 10 och jag är nog den enda som fortfarande inte gått i säng. Hoppas du har det bra på din resa!

Från "min" gubbe som jag är ledsagare åt :')

Tomas säger – Jag har tappat bort min klocka, så jag måste ringa sj, dom spårar ur.

Tomas säger samtidigt som han håller en penna ovanför huvudet – jag har en overhead penna.

Sofie säger – ibland när han kom i kassan imorse.

Lars-Håkan (brandman) – jag är motsatsen mot Therese pappa (tandläkare). Jag rycker ut – släcker, och han rycker ut – tänder.

Lars – Rök luktar typ som ärtskidor från trädgårdslandet.

Jag och jenny sitter och pluggar fysik. Vi ber Lars-Håkan om hjälp oh han går in i personalrummet oh låser dörren. När han sen kommer ut igen har han på sig hörselkåpor och går bara iväg.

Bond – Ska man vara fin får man lida pin även i ekonomin.

Dan – Du är samma mobil men med nytt tema och nytt skal.

”Jag har en stor pillefjong!”
”Nejmen du inte är den så stor”
”Meen! Vänd dig om så ska jag stoppa in den i rumpan din ska du få känna på stor!”

Avsändare: Pappa jobb
Sänt: 10:14:15        2009-06-24
Tyvärr så orkade jag intet vänta en dryg timme på att de skulle öppna. Så om du hinner får du gärna köpa den. Mvh Kurt


Anledningen att jag "rensar" min mobil är  för att den fungerar så dåligt nu - han är utbränd! Men han har ju ändå varit med i drygt två år, och skrivit rätt många sms ;p 

Det lär bli den här mobilen - Sony Ericsson w995. (Ja Nokia, jag måste vara otrogen!!)Dock vet jag inte om jag ska köpa den i butik eller över internet, och jag vet inte heller vilken färg. Men det lär nog bli i butik i slutändan, är ju så lätt övertalad, haha! Och han jag pratade med på The Phone House tyckte att jag skulle köpa genom att binda mitt abonnemang i två år. Egentligen är det väl inte så dumt, har bara alltid varit skeptisk mot det.

För övrigt ser mitt hår hemskt ut! Men var in hos frisören igår, hon som klippte mig var inte där, men hon jag pratade med tyckte synd om mig så hon ska fixa till det på fredag. Så det ordnar sig :)

Sista jobbarveckan nu och sen är det i princip så att skolan börjar om. Men det är bra man har nå att göra :)


Kommentarer
Postat av: camilla

Ursäkta rapen den kom från gapet, en hälsning från magen att det är stopp i baken ;)

2010-08-19 @ 14:28:59
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0