Farmor 70 år.

Var hemma i Järvträsk ihelgen för att farmor fyllde 70 år. Det var mysigt, som vanligt. Vi hade med oss en "potentiell" katt som kunde bli våran om han var nog bra. Meister var världens gosigaste, följde med vartän man gick men han var jamare. Och när han jamade ville han ut. Så det hade inte gått ta med han tillbaka till Umeå och ha han som innekatt "/ Så vi fick skjutsa han vill Veronica i Abborrträsk.
Nu är vi hemma hos våra bäbisar igen, och det märks att de har saknat oss! Tjockisen hoppar t.o.m. upp i soffan och lägger sig och vill mysa när jag sitter där och båda två har sovit i sängen (på mitt täcke!) inatt =) Dock var det finare den här gången när vi kom hem. Idah och Sankie har tagit hand om katterna och inte katt-tanta och det såg ut ungefär som när vi tar hand om dem. Förresten, TACK!

Vi har fått wii fit nu, och det är faktiskt väldigt roligt! Man sätter upp sitt mål, hur mycket man ska gå ner under en viss tid. Mitt BMI var åtminstone Ideal, tack och lov xD


Fick matchande outfit till mig och Feffo av han när jag fyllde år! =)

Igår var jag till Feffo som blev 22 år gammal. Hade med mig världens finaste present som inte är lika rolig för dem som inte känner Feffo. Dels var det en prenumeration av SOLO och dels ett hemmagjort R-memory med ord som är bra att kunna för Feffo t.ex. Studentrabatt! Sen åt vi lite jordgubbar som jag hade med ^^

La in bilder från kameran igår så har bilder från när vi var hem i påskas också nu.

Jag i Connys kläder som var liiiite för stora ;)

Kommentarer
Postat av: Feffo

Haha, vad nöjd jag ser ut :D

Tack föresten för jordgubbarna o R-memoryt. Martin gillade det också :D Nu väntar jag på att SOLO ska komma ner i brevlådan xD



Gillar din outfit på den nedre bilden xD

2010-04-28 @ 00:27:04
Postat av: Matilda

Hej, tänkte bara tipsa om att det har kommit lite nya recept i matbloggen nu :)

2010-04-30 @ 15:44:09
URL: http://matildamatildamat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0