Wunderbara day!

När man inte vill sluta från sin praktik när man ska sluta och fara hem, då har man en ganska bra praktikplats, huh? =) Idag fick jag en snilleblixt som var väldigt omtyckt av alla där, både de boende och personalen! Varför inte ta tillvara på höstens alla fina färger och göra nå av det? Sagt och gjort, jag och två gubbar tog en påse och gick ut och plockade med oss halva skogen in. Dock slutade jag innan vi hann börja med "höst-tavlan" på riktigt, vi hann bara göra himmel med moln och sol. Dessutom vek jag nå hoppande grodor (som jag och Lindberg lärde oss på en håltimme), och de små grodorna var verkligen populära!
Dagens make-me-feel-good-moment: "Du är väldigt driftig!" (sjuksköterskan på praktiken påpekade det.)
Gårdagens make-me-feel-good-moment nr1: "Du har så len hud, så mjuka händer." (sen drog "tanta" en dikt om lena armar som jag inte riktigt minns.)
Gårdagens make-me-feel-good-moment nr2: "Ååh, så mjuka händer du har!" (sen pussade tanta nr2 min hand, såsom riddare kysser prinsessorna i alla filmer.) "Oj, förlåt gick jag för långt nu?"

Och nu snart ska jag få äta lasagne, med Ardis handgjorda vita sås.. Eller vänta nu? Nejmen, Ardi har varit så duktig att han har lagat lasagne åt mig, och den är ju lite speciell. Hur god som helst, med svampinjoner (som jag kallas champinjoner när jag var liten).

Kommentarer
Postat av: mami

Ibland finns det fördelar med EDS, för vår sammetslena hud är unik!

2009-10-01 @ 22:28:05
URL: http://annadrom.blogg.se/
Postat av: Erika

va roligt att det går bra iaf :D jo philip köpte sig en hund fast ingemar å carina betala mkt av det typ 10 000 :O den kosta juh 14 000 :O :D 1,5 år å heter Bella jätte söööt^^ en öst-sibirisk lajka typ svart å vit men mest svart =)

2009-10-02 @ 10:56:42
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0