Lång skoldag.

Idag var första riktiga skoldagen kändes det som, 8.30-17.00. Jag är supertrött nu! Fast som vanligt blir jag piggare framåt kvällarna. På en föreläsning idag tror jag t.o.m. att jag nickade till lite. Oops! Om någon timme kommer iaf Daniel hem, så nu blir det att sova på bäddsoffan ett tag framöver för min del. Yeey! Ardi är nog lite småtrött, för han ligger på soffan och halvsover, sömnryck är hans andranamn right now.
Förmiddagen idag bestod av massor av information, bl.a. om VFU (VerksamhetFörlagd Utbildning). Då fick jag veta att de slumpar vars man hamnar, och man kan hamna varsomhelst i hela västerbottens län! Och man får inte söka egna platser någon annanstans. Kul om man hamnar långt borti någerst där man inte känner någon eller nå?! Nej, jag håller verkligen tummarna på att jag får praktikplats i Umeå eller åtminstone här i närheten så att jag kan pendla mellan.
Igår var jag ambitiös. Slutade tidigt, kl13 och då for jag till lägenheten (känns fortfarande inte riktigt rätt att säga hem), och tvättade x antal gånger, diskade undan massa och torkade bord och bänkar. Dessutom så dammsugade jag!! Jag hatar att dammsuga och gör det inte gärna, men igår gjorde jag det riktigt noggrant dessutom, tog ut vissa mattor t.o.m. Sen på kvällen skulle jag till Vännäs och prova spela volleyboll med tjejerna där. Jag ångrar verkligen inte att jag for, så tack Feffo att du lurade dit mig! =) Dock kom vi ganska mycket försent, och allt var Feffos fel! Han sa fel tid till oss att vara på OK, och sen när vi todde vi äntligen skulle lämna Umeå så kom Feffo på att oj, vi måste vända och hämta en dammsugare. Men jag hann då vara med ett tag, och det känns idag kan jag säga. Jag är hur lämmen som helst i hela kroppen, men det var så värt det! Volleyboll är ju verkligen jätteroligt.
Hmm, undra om jag ska väcka Ardi nu eller? :p

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh det låter ju faktiskt kul att gå på universitet:) Är nästan så jag längtar tills jag ska dit.

2009-09-02 @ 19:56:24
URL: http://lillstintan.blogg.se/
Postat av: Erika =)

du har juh blivit bra på att städa låt he juh som :)

2009-09-02 @ 20:35:20
Postat av: Anonym

sen när började det heta dammsugade???????

dammsög lilla dam.

2009-09-03 @ 08:30:46
Postat av: Viktoria

Ja det kanske som har där...

Får kolla nästa gång då :) Tack för tipset :)

2009-09-04 @ 08:23:12
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

Sv. haha jag vet jag e cool (A)

2009-09-09 @ 03:24:10
URL: http://LivetsomHenke.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0