Jag kan själv!


Jag kan själv! Ibland, när jag vill i alla fall. Mami would have been proud! Gjorde alldeles själv Kycklingtacos à la Sanna. Hon lärde mig hur man gjorde häromdagen så skulle prova själv (dock några finjusteringar så som bort med majs, paprika och purjolök och dit med svamp och lök.)
Om 13 dagar har vi tenta, och jag har inte ens öppnat en enda bok. Men jag ska se till att göra någon sorts sammanfattning på det jag tycker är "viktigast", men jag får ju aldrig tummen ur. Just nu är jag trött och vill helst ta en powernap (lär väl bli så också), och sen kommer Sanna förbi, eftersom att det skulle vara grabbkväll hemma hos dom, hur kul det nu kan vara att ha korvkalas på fotbollskollande all night long ;)
HAHAHA, vad gör Ardi på den här bilden? xD
Dagens citat:
Ardi: Har du ett tuggummi? Det smakar så äckligt i munnen efter att man har borstat tänderna.
Sofia: Jaa, din tandkräm är ju så konstig.
Ardi: Nej det är inte det, det smakar så rent.
Är det inte det som är meningen med att borsta tänderna?

Kommentarer
Postat av: mami

Jag är alltid stolt, hjärtat!

2009-10-20 @ 22:25:31
URL: http://annadrom.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jo men den är till salu nu, Marcus var ju tvungen att sova i mitten för att få plats, så det var lika bra att skaffa en som han kan sova i utan problem :) haha

2009-10-21 @ 11:50:36
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Pär Hedlund

Ska man skriva här för att du ska få svar från dink ommentar? ;p



Aja, var iallafall med Marklund som jag pratade så länge =)



2009-10-22 @ 15:16:11
URL: http://paerhedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0