Goodnight.

Har tagit bort tejpen från mina fingrar nu, känns bättre i pekfingret. Så det var kanske ingen inflammation som mamma trodde. Idag på praktiken har det som varit lugnt, men imorgon börjar jag sådär snuskigt tidigt så att väckarklockan står på 05.00. Usch för att stiga upp den tiden! Dock är det min sista dag uppe på avdelningen nu, sen ska jag gå med en sjuksköterska. Så därför ska vi försöka göra en prinsesstårta (ja, jag som inte kan baka).
Det känns som jag är lite i en down period nu, kanske på grund av vädret? Don't know.

Men nu ska jag i alla fall dra mig till sängen.
Dagens-make-me-feel-good-moment: Ps. Kul att höra av dig igen också!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bli ju inte så stressigt till jul om ja börjar i tid:)

2009-10-09 @ 14:16:23
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0