Du är en STAR!

Kändes som att natten var riktigt kort, som om man knappt hunnit slå igen ögonen innan väckarklockan ringde. Jag önskade verkligen att jag inte skulle ha haft praktik idag utan fått ligga kvar i sängen. Dock ångrade jag det ganska fort efter att jag kommit dit. Det är så sjukt mysigt på min arbetsplats och jag trivs verkligen. Tror att personalen märker hur bra jag trivs också för att idag frågade min handledare om jag skulle kunna tänka mig att vikariera där. Ofc! Hade tänkt fråga dem om det ändå, så blev glad när det var de som frågade mig! Med andra ord måste jag ha hunnit göra ganska bra intryck på en vecka ;)

Ikväll blir det att åka ner till stan igen, fika med Feffo - måndagarnas-must-do, and I like it!
Dagens make-me-feel-good-moment nr1: Du är då så vacker där du står, du ser ut som en star! /en av gubbarna
Dagens make-me-feel-good-moment nr2: Visst har hon då vackra ögon!! /en annan av gubbarna
Make-me-feel-good-every-day: Alla Ardis små söta kommentarer och gester =)
En riktigt bra film: I Love You Man.
Såg den igår och den var riktigt bra, och man känner ju som igen sig litegrann. Det där att alltid bara haft en partner och aldrig en bästa vän av samma kön, utan bara av det andra.
See it!

Kommentarer
Postat av: mami

älskade Sofia, det var väl inte oväntat att de ville ha dig som vikarie. Med dina "ögon", leende och varma hjärta så vill man ju bara insupa din närhet. Tänk alla dessa "gamlingar" som får se en "ängel" "ler"

Sköt om dig, hjärtat!

2009-10-06 @ 07:13:57
URL: http://annadrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0