Canast(r)a.

Nu är Ardi glad, lycklig snarare, för att Nicklas äntligen åkte ut ur idol. Okej jag ska väl inte säga att jag är ledsen precis, jag är lite mer neutral.
När vi satt och såg på idol höll jag verkligen på att skratta ihjäl mig!! Louise (den tjocka katten) hade mot förmodan lyckats hoppa upp på klösträdet och lagt sig där. Och sen när hon skulle ta sig ner insåg hon väl att det var för högt att hoppa så vad gör hon? Jo hon klättrar nedför klösträdet! Alltså hade man lyckats filmat det hade man kunnat skicka in det till roliga filmklipp eller nå sånt xD

Igår var vi med Sanna och Mats, spelade canasta i typ 5-6 timmar så klockan var närmare 4 inatt när vi kom hem. Har även hunnit med en omgång canasta ikväll (eller som Mats säger, canastra). Det är verkligen ett spel som är beroende framkallande ;)
Imorgon kommer det folk hit på middag osv. Det kommer bli myyys ^^
Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen bredvid Ardi och se Sleeping with the enemy <3

Kommentarer
Postat av: mami

Den sista meningen..."Vem tänkte du på du"?

puss

Ps. Farmor skulle nog bli glad om du hörde av dig! Ds.

2009-10-24 @ 14:51:23
URL: http://annadrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha Canstra :P håller helt med dig, d är juh hur kul som helst :D

2009-10-25 @ 14:55:44
URL: http://chickblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0