Segt.

Åååh... Det här kändes verkligen inte som en värd dag. Har haft föreläsning sen klockan ett idag, om hur man söker vetenskapliga artiklar på internet. Och det är nästan en timme kvar.. Känns som man har suttit här forever. Tur att man sitter vid en dator iaf, då kan man fördriva tid iaf.

Jag har funderat. Jag har ju fått vikariat på sjöjungfrun nu, men jag vill ändå väldigt gärna prova på att vara ledsagare också. Det är alltid bra med en liten extrainkomst, plus att jag tror att det kan vara kul. Hmm.. Fast jag ska nog vänta till efter jul innan jag tar på mig mer, för i december har jag ingen som helst aning om jag kommer att vara i Umeå eller Järvträsk. Julafton ska jag iaf vara hemma, måste ju dela ut julklappar till alla snälla barn i byn ;) haha.

Jag brukar inte särskilt ofta orka se massa filmer eller serier. Eller beror väl på vad man jämför med :p Men nu känner jag att jag håller på att få ett litet il att jag vill se en serie! Och sen insåg jag att, jag har ju inte sett allt av House, så det ska jag fortsätta se nu.


Jag behöver på ica maxi, min kyl är tom! Ingen som har en bil att låna ut en sväng? (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha en serie att se? Typ fantasy och vampirer , skitbra! mamma ser det t.o.m :O " The Vampire Diaries" OBS! kan bli beroende framkallande :o :) Christina vill redan komma till dig :O hon vill in vänta till efter jul? men det måste hon ;D

btw. Tror jag såg Ardis morsa monika? idag i arvids när hon klev ut ur bilen vid skor affärn? har dom ASO nånting på bilen?

SV. Jag skulle kunna ha vilka jeansleggins som helst bara jag får ett till par, Har typ inga pengar åsså äre New Moon på två veckor! ;P

2009-11-11 @ 18:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0