Idol + tjockiskissen

Long time no seen, again. Jag har verkligen inte varit social med bloggen på sistone, av ingen anledning alls egentligen. Nu är det första advent, snart jul. Vad tiden går fort! =) Verkar som jag blir hemma rätt mycket till jul, kanske två veckor? Fast fortfarande beror det på om jag får nå jobb här i Umeå under den tiden.
Oj jag som hade tänkt skriva ett långt och fint inlägg här.. Hmm, det blir inte alltid som man har tänkt :p Påbörjade det här för drygt 6 timmar sen och sen kom massa annat ivägen.
Har suttit x antal timmar idag och lekt med windows movie maker, ni ska få se sen vad jag har gjort ;) Jag är iaf stolt över mig själv, nog för att andra kunnat göra det bättre men med tanke på att jag inte kunde någonting innan. En sak har jag då kommit fram till, jag vill bli bra på datorer, jag vill lära mig photoshop, redigera filmer, webdesign osvosv. Det är verkligen hur kul som helst!
Haha, tjockisen låg och kollade på oss när vi såg idol i fredags ;)
Påtal om idol, jag tycker det är helt rätt personer som är kvar just nu. Dock hoppas jag på att få se Tove och Erik i final.
Och påtal om tjockiskissen, hon har lite personlighetsklyvningar, ibland skäller hon nästan som en hund?
Nej nu är min bejbi snart hemma och då ska han få se vad jag har åstadkommit, all by myself ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0