Arbetsterapeuten.

Jag visste egentligen inte riktigt vad jag hade gett mig in på när jag tog bussen upp till Mariehemsvårdcentral för att träffa en arbetsterapeut. Men det var inte alls hemskt, hon gav mig några enkla hjälpmedel som kan vara bra att ha. Framförallt för mitt pekfinger. Dels någon som var bättre än att tejpa ihop dem åsså en "plast-tub" som man kan ha när man t.ex. äter så att jag inte dödar fingret. Ser ju lite lustig ut, men ska väl försöka använda det :) Dessutom skulle hon prata med en sjukgymnast åt mig, utifall att jag skulle kunna få tid hos dem för min rygg, utan att ha varit till läkaren först. We'll see.
Sen åkte jag buss ner till Feffo och vi gjorde Sannas kycklingtortilla ^^ Mums, blev hur mätt som helst! Och han har ju verkligen för rolig humor, eller våran humor blir väl lite fucked up när vi är med varandra I guess. Nej jag gillar att ha den lilla traditionen att träffa Feffo varje måndag, trots att det inte blev förra måndagen (sorry..)
Alltså vaa, vad är paradigmstyrd? Fattar verkligen ingenting.. Borde kanske ta reda på det.
Katterna har fått för sig att badkaret är "the place". Fattar inte varför.

Kommentarer
Postat av: Feffo

Haha jag vet. Den spårade nästan ur mer än vanligt igår. Illa! Jag ska försöka skärpa mig till nästa gång :P

2009-11-10 @ 02:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0