Wolverine.

Igår blev inte som det var tänkt, som alla andra dagar.
Jens ville fara till stan och se bio och inte är jag sen inte.
Så blev att fara till stan igen.
10mil är inget avstånd, right?
Känns som jag är ganska ofta i stan.
Iaf så for vi till Nina efter att vi hade ätit osv.
Deras hund Lucia är ju världens sötaste, jag ville seriöst ta med henne hem!
Vi slötittade lite på tv och då låg Lucia i mitt knä och gosade, ända tills vi skulle fara! :]
Sööt.
Sen for vi tre och såg Wolverine på bio.
Ändå en helt okej film tycker jag.
Kanske inte direkt min smak av filmer men, den var ändå bra :)

Sovmorgon idag men jag är ändå vaken för att jag ville hinna med datorn lite innan jag for.
(Nej, jag är inte datanörd.)
Plus att jag inte orkade duscha igårkväll så ska göra det snart.
Alltså vad dålig jag har blivit med tider.
Ordet snart har helt ändrat betydelse, vad hemskt..!
(Och vems fel är det..?)

Idag ska jag och Bond och kolla på sopor igen, denna gång i Arvidsjaur.
Och jag är så sjukt taggad, wiiie!
Eller?
Idag har vi inga "riktiga" lektioner, men det är fullt upp iaf.
Sen ska jag till Johan ikväll och sova där :)

Känns riktigt skönt att efter den här veckan så har jag bara tre kurser kvar.
Snart är det över.
Ändå lite konstigt att gymnasietiden är över.
Jag vill inte bli stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0