Värme!

Den här helgen blev riktigt bra ändå faktiskt :)
Hade inga planer från början men det löste sig ju till det bästa faktiskt.
Och på onsdag är vi back in the game?
Har bara lite beslutsångest hur jag ska göra på onsdag.
Är ju jobbigt med flera alternativ :o
Bh-party eller födelsedagsfest?

Har legat på altanen och slöat i nästan en timme nu.
Är sjukt varmt ute!
Känns verkligen som sommar.
Tog paus från värmen och gick in ett tag, blev nästan lite väl varmt ;)

Min syster håller på att göra pizza nu.
Är bara jag, Erika och Christina hemma.
Tur att den yngsta styr upp det här så vi får mat ;)

Om inte solen hinner gå i moln ska jag nog ligga på altanen och "plugga" tills Gossip Girl börjar.
Me like!


Kommentarer
Postat av: Pär Hedlund

Födelsedagsfest :-)



Eller som jag skrev tidigare, kanske börja Hos C och sluta hos S =)



2009-05-17 @ 19:55:15
URL: http://paerhedlund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hello! Javisst, shit vilka minnen med popcorn alltså.. men den här gången menade jag micro popcorn, haha.

2009-05-17 @ 22:07:46
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0