Oj så orättvist!

Först och främst måste jag bara säga att det finns ingen godare pizza än den mamma gör i bagarstugan!
MUMS!

Ikväll har jag varit med Bond.
Vi har fixat och donat inför kommande två dagarna men även inför balen.
Men en sak säger jag då bara..
Oj så orättvist!
När vi var på umeå universitet med skolan så gjorde jag och Bond en tipsrunda och då var sista uppgiften att komma på ett rim.
Varken jag eller Bond kände att det var våran grej så skrev ett sms till mamma och hon gjorde två rim åt oss.
Och vad händer?
Bond berättade nu att hon hade vunnit en iPod!
Jag gav alltså bort det vinnande rimmet!!
Hur orättvist är inte det?
Och ännu värre för mamma, hon som skrev det liksom ;)

Nu låter det som Bond snart har duschat klart så då ska jag vara social med henne tills vi somnar :)

Alltså jag blir brainshit..
Aaah.


Kommentarer
Postat av: mamma

Men det bevisar ju en sak.

jag är ju bäst i allafall!!!

hahahha

I slutändan för jag igen allt jag ger!

(hoppas jag)

Älskar dig hjärtat!

2009-05-04 @ 09:45:20
URL: http://http:/annasdrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0