jojojojjojojj

Jag är verkligen en nattmänniska har jag kommit fram till.
Igårkväll just före klockan tio i princip somnade jag i tangentbordet.
Var verkligen huuur trött som helst!
Så då gick jag och duschade och sen var jag pigg.
Att jag alltid ska bli pigg när det är dags att sova på riktigt!

Alltså så konstigt det känns.
Jag har håltimme nu och inget plugg som jag måste göra.

Jag har världens bästa mamma som kämpar på med balklänningen!
Och när jag vaknade imorse hade hon vikt alla balprogram som jag inte hade orkat göra igår.

Bond har tänkt tvinga med mig till Afrodite och äta lunch idag.
Vet inte om jag ska göra det ;)
Btw, Bond rubriksatte detta blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tro det eller ej, men jag hittade dem faktiskt på ICA MAXI här i Umeå. Affären är ju enormt stor och de har riktigt mycket skor, dock har jag aldrig hittat några riktigt snygga.. förrän igår ;b Ofta man ens köper skor på ICA MAXI?!

2009-05-26 @ 13:28:11
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0