Impuls-resa.

Impuls-resor är våran grej, eller hur Pär? ;)
Kvällen började med att jag for till Pär för att se talang.
Vi bunkrade upp med chips, dipp, popcorn och påskmust.
Me like!

Efter talang hade vi som ingen plan så då for vi till Jörn.
Till Jörn av alla ställen?
Vi for och hälsade på en av mina randoms som jag "raggat upp" på apberget ;)
Fast nu är han väl ingen random längre men.
Sebbe är iaf hans namn, och han var riktigt trevlig :)

Först spelade vi lite basket och både Pär och Sebbe åkte på tjejstryk.
Jag är så sjukt bra måste jag få säga! ;)
Sen gick vi en sväng i Jörn, kändes som vi varit överallt men tydligen inte.
Jag och Pär blev lite nostalgiska och ville fara till Stavträsk där vi var för några somrar sen med Richard och gänget.
Men näe, då var det igenbommat.
Tur att Sebbe hade en annan plan, fara till Älgträsk.
Så dit for vi, fanns en liten stuga där som vi eldade i :)
Myspys!

Nu är jag hemma och ligger i sängen.
Funderar på att sova.
Fast jag är väldigt sugen på att kolla igenom nå biler.
Pär har lagt över massor med bilder på externa nu ikväll.
Så kanske ska kolla lite där :]

Imorn blir det Arvidsjaur.
Ses på Capsicum ;)

Kommentarer
Postat av: Pär Hedlund

Jofan, impuls.. det är så de ska ske :-) Riktigt skoj alltså! Kvällen var ju också skoj, kul att träffa Sebbe och se Jörn =)

Ikväll blir skoj :)

2009-05-16 @ 10:12:07
URL: http://paerhedlund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ni får ta nån såndär sväng till stan, eller Jörn när jag är där =)

2009-05-17 @ 02:18:35
URL: http://camillalundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0