Biogas luktar mumma?

Idag var det dags för studiebesök igen, i Skellefteå denna gång.
Degermyran var stort, och han som jobbade där var frän :p
Sen var vi och kollade på biogasanläggningen, det luktade faktiskt inte gott.
Bond höll t.o.m. på att spy :p

Jag har varir sjukt trött igår och idag medan jag körde mellan de olika platserna.
Jag brukar inte ens vara trött när jag kör bil (förutom om det är supersent).
Tur att Bond var social med mig medan jag körde så att jag hade lite lättare att hålla mig vaken?
Eller hur var det nu..? :p
Tror Järvträsk-Norsjö var enda sträckan hon var vaken :p

Somnade idag när jag kom hem och sovde tills Bond ringde och väckte mig.
Vaknade och hade samma huvudvärk och halsont jag haft sista dagarna.
Har gått på ipren under de här två dagarna så det har ändå fungerat.
Men gissa vad, jag har feber!
JAG?!
Jag brukar aldrig vara sjuk..
Jag har inte ens tid att var sjuk nu >.<
Suck..
Men blir inge skola för mig imorn.
Kul skämt..

Alltså blääh, det här är inge kul!
Fryser och svettas omvartannat.
Jag känner mig riktigt fräsch nu asså >.<

Btw, på torsdag börjar balbiljettterna säljas, 500kr/st.
Håller på att skriva ut programmen på mammas dator men det gick så segt så jag gick därifrån så får han (datorn) jobba ifred :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0