Aj!

Alltså jag hade tänkt sova hela dagen, det hade inte febern tänkt.
Har vaknar ovanligt mycket inatt.
Det har varit varmt, sen nästa gång kallt, sen nästa gång varmt osv..
Men värst av allt är halsen som gör så sjukt ont!
Ligger och äter läkerol nu, som om det skulle hjälpa?
Tror det är mer psykiskt att om man äter halstabletter blir man bättre.
Och jag är typ halvdöv, har lock för öronen xD

Det är inte ens roligt att vara vaken såhär tidigt, ingen annan är ju vaken liksom :p
Det här kommer bli en lång dag.
Tur att Marklund har lovat att spela in en "riktig" låt idag och skicka till mig.
Då har jag då någonting att se framemot ;)

Tror jag ska köra till Finnbergs sen idag och köpa isglass, om vi inte har det hemma.
Det är så skönt för halsen!

Har tagit en ipren nu (igen) så jag hoppas jag ska kunna sova mer.
Jag knarkar typ ipren som en drogmissbrukare.
Eller jaa, ni fattar.

NOTICE: Mafia Wars will be undergoing hardware maintenance betwen 10pm and Midnight Pacific Time. Expect intermittent downtime during those hours.
Kul skämt?
Mitt enda nöje idag är att jag åtminstone kan spela Mafia Wars.
Men tydligen kommer jag inte kunna göra det idag.
Värt..

Kommentarer
Postat av: Oskar

10pm är ju inte förän ikväll haha :P

2009-05-06 @ 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0