Växten.

Har just gjort prov i biologi, om växten.
Jag pluggade ju ingenting igår men pluggade håltimmen före litegrann.
Det räcker då till vg, det kände jag när jag skrev :)
Däremot nå mvg tror jag inte det blir.
Men något chockad jag var, när jag var bland de första som var klar!
Okej ingen slår Josefs 10minuters-prov but still.
Jag brukar sitta kvar sist men, skönt slippa det ;p

Fick tillbaka fysikprovet idag iaf.
Det som jag sa skulle vara mitt första g-prov.
Vetni, jag fick vg? :o
OMG!
Det trodde jag aldrig, men jag tror Matts var snäll med rättningen eller nå för, det gick verkligen inte bra på det provet :p

Fick höra något sorgligt för ett tag sen.
Jens har tänkt sälja bmw'n iaf.
Min älskade bmw <3 :'(

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jo det finns ju många såna men men. Inget allvarligt iallafall :)

Haha ovanligt att josef går först! :)

2009-03-17 @ 16:13:15
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0