Tröttheten.

Jag är hur trött som helst, redan!
Ska nog he mig in i duschen (Ja K, jag ska duscha).
Sen krypa till sängs.
Orkar inte vara vaken, det är bara drygt.
Man tänker nog för mkt, mer nice drömma.

Imorse var jag med om någonting konstigt.
Jag vaknade när klockan ringde, och det var första gången på hela natten!
Omg, jag sovde en hel natt utan att vakna?
Eller jaa, kan ju ha berott på att natten inte var så lång men, var ändå coolt.
Minns verkligen inte sist det hände :s

Alltså, vem kommenterar anonymt? :p
Var inte anonyma! :)

Seriously, det här är jättedrygt.
Hur ska jag klara det? >.<

Alltså, det är faktiskt inte så länge kvar tills jag fyller år när man tänker efter.
1 april (för de som inte vet det).
Tiden kommer  gå snabbt.
Men nej, jag vet varken vad jag önskar mig eller hur jag ska fira födelsedagen.
Om jag bara ska fira lite smått med familjen, eller bjuda över Jens family + Edlunds på middag, eller kalas med alla vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0