Ömtålig?

Världens fetaste diskberg skrämde min syn när jag gick in i köket hos Jens.
Enligt Jens vare min tur att diska så var bara att ta itu med det.
Om Jens kunde få tummen ur någon gång och installera sin diskmaskin skulle man slippa det där! :p
Iaf, så när jag hade diskat (tog ett tag) så åt jag middag.
Jennys tacogrej som var kvar sen igår :)
Och när jag tog i tacochipsen sved det som på pekfingret men tänkte inte så mkt på det förrän efter ett tag.
Det slutade verkligen aldrig svida.
Kollade på fingret och jo, nog hade jag lyckats få ett skavsår där nog.
Ett skavsår av att DISKA?!
Det är ju galet? :s

På tal om något helt annat.
Är i princip klart nu att jag ska ha "födelsedagskalas" skärtorsdag, 9april, i byan :)
Byan är då bokad så bara alla (eller åtminstone de flesta) så blire av! ;)
Fett kul! :D

På lördag ska vi hämta bmw'n! :D
Han är klar :]
Finally!! ^^
Så vi åker buss till stan (om ingen ska upp till stan på lördag) och sen får jag köra bmw'n, eftersom Jens inte fått tillbaka sitt körkort än :p

Får lite sovmorgon imorn :)
Skööönt!
Ska åka med Pär till skolan så blir väl typ en halvtimmes sovmorgon ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0