My birthday.

Alltså, det närmar sig faktiskt.
Snart blir jag 19år.
Inte så speciellt men det är väl kul ändå :)
Tror iaf att jag ska ha "födelsedagskalas" med vännerna.
Jag och Pär pratade om det i bussen, och det vore faktiskt kul ^^
Hyra byan och vara där lite folk, why not liksom :D
Så då tänkte jag först helgen efter jag fyllt år, men näe då vare påskdansen.
Då tänkte jag helgen före, men nej då vare skoterkrossvm i Malå.
Jaha, när ska man då ha det?
Så, om det blir nå så lutar det mot att det bli skärtorsdag, 9april.
Så till mina vänner, ha inga planer för den dagen ;)
Men som sagt, vet inte om det blir än.
Vore iaf skoj, om någon skulle komma osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0