Helgen.

Helgen har än en gång gått riktigt fort.
Men jag har då hunnit sova mycket, vilket är bra eftersom att i veckan lär det inte bli så mycket sömn :p

I fredags ville Jens fara och se en shopaholics bekännelser.
Han insåg direkt vi satte oss i biosalongen sitt misstag.
Tre stackars killar och sen var resten tjejer.
Och ja, det hördes att det var mycket tjejer där.
T.o.m. jag blev lite brainshit :p
Fast jag gillade ändå filmen, men jens tyckte att det var för mycket tjejfilm.

Igår var vi till Arvidsjaur och åt en varm macka på Greya.
Sen hem till Järvträsk och spelade yatzy hos farmor.
Jens visste inte ens vad yatzy var.
Hallå, alla har väl spelat yatzy någon gång? :o
Bestämde även med farmor då att på fredag ska jag fara till henne och baka bullar :)
Sen for vi hem till Jens föräldrar, åt middag.
Och sen var vi barnvakt åt Jens systerson Leo.
Jag undrar vem som var tröttare, jag eller han.

Idag bär det av till Arvidsjaur för mig :)
Tar bmw'n dit och hoppas att jag har någonstans att sova där hela veckan.
Men det ordnar sig förhoppningsvis :)

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA visste jens inte var Yatzy var??? OJOJ. ILLA

2009-03-26 @ 13:42:45
URL: http://volleybollfjant.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0