Godmorgon.

Det var skönt att sova lite längre inatt än vad jag gjort resten av veckan :p
Har typ somnat efter kl1 varje natt hela veckan, förutom igår då.
Men nu har jag sovit ut så nu är jag människa igen ;)

Haha, Leo (Jens systerson) ringde för ett tag sen och då skulle han prata med mig.
"Jag ska följa till Arvidsjaur" sa han då.
Då undrade jag om han fick göra det.
"Jo, om jag är frisk, och det är jag".
Så, jag ska he mig upp snart så vi kan fara :p
Lär väl se ut som Stockholms blodbad när jag duschar, om det är som Bond säger :p
Tydligen blir vattnet rött när man har nyfärgat det även ett tag efter.

Alltså Mafia Wars på facebook, finns det någonting som är mer beroendeframkallande? :p
Och det är ju hur kul som helst!
Seriously.

Nu är det inte länge kvar tills jag fyller år :)
onsdag, på onsdag!
Fast, det känns då verkligen inte så.

På tisdag har vi "friluftsdag", jag och Bond kommer då garanterat få mest motion (a)
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0