Back to school.

Kändes inte så kul att vara tillbaka till skolan idag.
Trodde ändå inte det skulle vara så segt, men jo det vare!
Och biologiprov på typ en vecka >.<

Jag är seriöst jättetrött.
Har varit trött hela dagen och jag vet inte varför, har ändå inte sovit superlite :s

Sitter och väntar på Johan på skolan nu, men han är ju världens segaste! xD

Igår morse vaknade jag och det gjorde så grymt ont i ryggen.
Alltså usch.
Var tvungen att "tvärkasta" ner huvudet mot bena så att jag låg typ ihopvikt.
Jens vaknade som till då och undrade vad jag höll på med.
Jag vet inte vad jag höll på med, vet inte vad som hände.
Men det var då smärta >.<

Just nu har jag en liten downperiod tror jag.
Är inte särskilt sugen på att göra någonting egentligen..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja det är ju gott. Har recept på det redan :)

Kanske blir det på fredag då

2009-03-09 @ 18:00:24
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Anna :)

Min älskade. EDS är ingen "dans på rosor" men kom också ihåg att kreativiteten och förmåga till fantasi och "ingår". Tillåt dig att "drömma" dig bort där smärtan inte existerar så du orkar vara "ett" med kroppen! Jag tror du börjar inse så smått hur EDS livet ser ut. Därför måste vi alla lära oss att leva för dagen och nuet! Känna att det är helt ok oavsett om man är hög eller låg. Ingen går igenom livet på "hög" höjd. Hur ska vi kunna uppskatta ljuset om vi inte vet vad mörker är?

2009-03-09 @ 18:23:29
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0