Working.

Jobb, jobb, jobb. It never ends. Har jobbat nu sen i fredags och man håller på att känna sig ganska trött och sliten om jag ska vara riktigt ärlig. Två av nätterna har jag dessutom sovit på soffan på jobbet, som för övrigt är stenhård! Men dedt har ändå gått bra, då har man passat på att sola lite. Imorn måste jag fara till stan efter jobbet för att köpa nå presenter osv. Synd att jag slutar så sent imorn, slutar inte förrän kl17, så blir stressen till stan då. But a man gotta do what a man gotta do. Eller hur det nu var?
En av gubbarna på jobbet är verkligen för söt (ja, han jag är "förlovad" med.) En dag när vi la han i sängen så sa han "Men nog kan du ge mig en puss innan du går?" Han tjollrade, skrattade och tjatade ända tills jag bestämt sa nej och började gå därifrån. Då började han snyfta och sa mer för sig själv än för någon annan "Buhuhu, hon lämnar mig ensam." Söt är då vad han är, han har så mycket funderingar :)

Söndagkväll var jag med Alexandra, och det var sjukt mysigt. Chips, päronsoda och prat i ungefär 5timmar innan det var dags för att sova. Tiden gick riktigt fort måste jag säga. Är ändå kul att se att hon har tagit efter lite från mig, t.ex. tupera håret och sminka sig lite som jag gör. Då känner jag mig lite duktig faktiskt, som kan någonting.

Just nu längtar jag till på fredag! Jobbar på dagen och på kvällen blir det Arvidsjaur. Tur att jag är ledig på lördag säger jag då bara, annars hade jag ju aldrig orkat.
Tiden går snabbt, snart flyttar jag till Umeå. Ja, jag vet att jag har tjatat om det väldigt mycket men jag kan inte fatta det riktigt själv. Jag längtar så sjukt mycket dit, speciellt efter det att jag var och hälsade på Feffo. Men de här sju veckorna jag ska jobba kommer nog gå riktigt fort tror jag. Hinner inte med så mycket mer än att jobba. Fast jag ska inte klaga, jobbar hellre än att inte ha någonting att göra om dagarna :)

För övrigt undrar jag fortfarande vem den "hemliga beundraren" är, som kommenterade min blogg häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0