Soon!

Nu gäller det! Snart är det dags för bal och hela dagen lär gå åt till att göra sig i ordning. Jag hoppas verkligen att allt är fixat till ikväll nu och att jag inte kommer att glömma någonting. Har hunnit prata med båda Kristina (värd) och Bond nu på morgonen, och just nu verkar läget vara under kontroll. Jag somnade tidigt igår, före kl nio och det var välbehövligt kan jag säga!

Näe nu är det upp och hoppa som gäller. Fast jag ska typ inte göra någonting förutom att äta innan jag far till Yvonne. Enda jag ska göra med mitt utseende är att sätta fast lösögonfransarna och kajal runt ögat. Det går ju fort. Och Bond målade mina naglar igår (trots tidsbristen) så de är fina nu.

Sofia säger till Bond:
"Du ser ut som en docka Sofie!"
Det lät helt fel när jag sa Sofie, och hon höll ju på dö xD


Jag innan talludden i lördags, innan Bond hade fixat mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0