Mamma 40år!

Har ni någonsin känt paniken någon gång när ni tappat bort någonting viktigt? Det gjorde jag imorse (eller, för ungefär en timme sen). När jag skulle sätta mig framför spegeln och sminka mig var necessären borta! Jag tog ut allt ur väskan och letade (vilket var ganska onöidgt med tanke på att den är så stor och skulle ha synts direkt). Jag letade överallt tyckte jag så till slut kände jag att "nej, jag har glömt den i solariet på jobbet." Jag snabbt på fötter och ringer till sjukhemmet och ber någon av dem gå ner och leta. Men nej, inte där heller. Jag fick seriöst panik, för att jag inte hittade åt mitt smink! Då inser ni hur illa det är. Alltså vaa, kan man vara så beroende av smink. Iaf, hittade den till slut, och det var en riktig lättnad måste jag säga!

Just före sju imorse kom pappa och väckte oss (fast jag var vaken, hade precis vaknat till och snurrat runt några varv) för vi skulle upp och sjunga för mamma som fyller 40år idag. Av pappa, mig och Jens fick hon en digitalkamera (för hon har ju klagat på hur dåliga bilder hennes mobilkamera tar.), hon verkade då glad, och aningen förvånad =)

Alltså, varför har alkohol den inverkan på folk att de flesta blir mycket trevligare och öppnare i fyllan? Jag kan ju verkligen inte svaret på den frågan eftersom jag själv inte provat. Men det är ju så hos de flesta. Tur att jag inte dricker, skulle jag bli öppnare och prata mer osv, då skulle jag nog bli pain!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle gärna berätta vad det är och få råd om de, men jag vill inte att hela världen ska veta vad jag har gjort:/

Bloggen blev skitsnygg när du gjorde om den förresten:)

2009-07-07 @ 11:41:16
URL: http://lillstintan.blogg.se/
Postat av: Pär Hedlund

Det är lite halvkrångligt att förklara de där med etanolens inverkan på kroppen. Men det är ju inte omöjligt att du kommer läsa om det de närmaste tre åren :-) Kan försöka förklara kort nån gång irl ;p

2009-07-07 @ 17:43:07
URL: http://paerhedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0