Jobb.

Anonym om Borta =(:
din blogg sög, du skriver för mkt som ingen ids läsa...


Berätta då, vad ska jag skriva så att det blir intressant?

Nu sitter jag iaf och äter frukost, jobb idag som sagt (7-17). Blir nog ändå helt okej dag, med tanke på att det är Jennifer som jag jobbar med idag, vi har alltid kul =) Har blivit ombedd att komma till Arvidsjaur ikväll, och ja det hade verkligen varit jättekul! Meeen, det är nog inte så bra om jag skulle göra det tyvärr..

Nästa helg, lördag den 1'a augusti, då ska jag ha min s.k. avskedsfest hemma i Järvträsk. Någon som vill komma? ;) Mamma är så snäll och lånar ut huset åt mig också. Det kommer förhoppningsvis bli jättekul! Hoppas på bra väder så att man kan bada osv också. Och nej, jag har inga planer på att låta det bli premiären för mig med alkohol. Om jag någon gång planerat ha en premiär, så hade det ju kanske varit smartast ha det då men. Njäe, jag känner inte alls för det.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Har frågestund nu i bloggen fram tills i morgon så passa på att fråga allt du kan :)

2009-07-27 @ 20:43:21
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: 007

en äcklig 92'a om balen:

"Man ska låtsas vara glad och äta mat med konstigt namn, som inte smakar gott. Sen är det tydligen meningen att man måste supa ner sig för att ha kul? Jag vet inte, men det såg då ut som det. Huvva vilka otroliga obehagskänslor jag fick under hela kvällen, det där är verkligen INTE nå för mig. Dock hade jag ju som inte så höga förväntingar på kvällen, men det kunde nästan inte ha blivit värre.

"

fuck you (fuck you) fuck you very, very mu-u-u-uch

2009-07-29 @ 22:08:19
URL: http://likecockatoos.blogg.se/
Postat av: joschmutt

haha 007, jag veeeet vem som skrev, och jag höll typ på att dö när jag läste det där.

hahahahahah!!! vad hade hon trott om Balen innan hon gick egentligen??

2009-07-31 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0