The Queen of the Nerds?

Haha, jag är typ nördarnas nörd xD
Har suttit x antal timmar nu och lekt med designen på bloggen.
Typ letat i kodmallen och tagit bort sånt jag inte vill ha där, och innan man hittar rätt.
Men nu är jag då nöjd :)
Så fort någon (frivillig?) gjort en snygg bild till mig i photoshop som jag kan ha längst upp så är jag helt nöjd ^^

Jag måste då säga att jag är väldigt bra på att fördriva tid vid datorn.
Suttit här sen lunch.
Slutade då eftersom att våran lärare är sjuk.

Och alltså, jag har typ blivit rebellisk.
Eller kanske inte riktigt rebellisk men inte lika duktig som förr.
Ligger typ efter med allt plugg och jag är inte lika engagerad.
Jag har kanske helt enkelt upptäckt att det finns andra saker i livet?
Sofia har börjat leva ett riktigt ungdomsliv, grattis till henne!
Typ?

Dessutom har jag kommit fram till en sak.
Jag är väldigt duktig på att vela fram och tillbaka.
Men what to do när man inte vet vad man vill?

Kommentarer
Postat av: Linda

en himla snygg blogg har du ju iaf! Jag ska försöka designa om min egen snart.. ;D

2009-02-10 @ 21:11:10
URL: http://lindamb.blogg.se/plus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0