The Last Week.

Snart är det lov, och det känns grymt skönt! :)

Iaf helgen har varit trevlig, och mindre trevlig.

Kan väl börja berätta om det som var mindre trevligt.
Jens kom och hämtade Jag, Bond, Johan och Tommie i Arvidsjaur efter skolan.
Jens hade lånat sin pappas bil och ni som vet hur Jens kör, jaa, ni vet att det inte går så sakta.
Just innan Abborrträsk lägger han foten på gaspedalen och kör om några bilar osv.
Yääj, jättecoolt ända tills man ser ett blåljus blinka bakom oss.
POLISEN...
Ja, så då var det bara köra in till vägkanten och ta domen.
Jens satt länge i polisbilen och pratade och jag tror att Bond var mest rädd.
Hon såg ut som hon hade panik och det enda hon sa var "Herre Gud"..
Efter ett tag komme Jens tillbaka till bilen.
48 timmar, var det enda han fick köra från den stunden sen var körkortet borta.
Så, nu har han inget körkort.
Kul skämt?!

Iaf, var då roligare på kvällen.
Då spelade vi spel och tjollra på.
Målade naglarna så alla utom Tommie hade nagellack på händerna ;)
Och sen trängde vi ihop oss 4 st i Jens säng.
Ja, det gick ju men tydligen så var det inte så lätt för någon att sova?
Jag sovde lika bra/dåligt som jag alltid gör så jag märkte ingen skillnad :p

Sen på lördag så for vi till stan.
Jag köpte ett par riktigt snygga jens och en munkjacka/kofta åsså lite annat tjoller :)
Och Johan köpte ett par vanliga jeans, inte baggy.
Gissa hur snygg han blev då? ;p
Sen bowlade vi, och gissa vem som vann? ;)
Jaa, jag är nog bäst på bowling trots allt ^^
Efter det bar det av till Arvidsjaur, såg modevisningen på medan och sen for vi till Missen igen.

Söndag, var sovar-dag för Sofia.
Somnade kanske halv 11 på lördagkväll.
Vaknade ungefär 12 timmar senare.
Såg ungefär en film på datorn sen somnade jag om och vaknade halv 4.
Så, jaa, nu har jag kanske sovit ikapp det jag missat att sova några veckor? :p

Jag längtar ändå tills den här veckan är över.
Inte bara för att vi har lov, eller jaa mycket därför kanske.
Men vi har två feta prov i veckan, miljö och fysik.
Och det kommer vara såå skönt när vi har de bortgjort :)

Okej, nu är lektionen i princip slut och jag har inte gjort någonting vettigt än så, kanske ska göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0