Slumrar.

Är nå så djuriskt trött, som Josef skulle ha sagt.
Inatt har jag meste slumrat emellanåt och sen blivit väckt.
För tydligen så fick jag ju inte sova >.<
Tur jag bara har håltimme nu och sen biologi och då ska vi bara göra grupparbete.

Igår var iaf riktigt trevligt.
Var hos Edlunds (som omväxling?) och åt middag och spelade spel.
Sen for vi tillbaka till Fransson :p
Trevligt ja, men skulle kanske behöva lite mer sömn nästa gång ;)

Idag far jag iaf till Johan efter skolan.
Gissa vem som kommer att somna först ikv xD

Alltså seriously.
Bond har verkligen fått mig till en tjej på riktigt.
Många som tror på att jag var pojkigaste flickan innan gymnasiet (innan jag träffade Bond).
Nu är jag typ girly girl och jag känner ett starkt behov av att SHOPPA nu! xD

Och bara för att göra det här blogginlägget intressantare för vissa (t.ex. Thailands premiärminister),
så tänkte jag bara säga att ni thailändare borde verkligen öva på både bowling och airhockey ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0