Shopping?

Har kollat runt på hotell på olika place med Bond nu.
Blir man nå pepp att fara på typ girlweekend, bo på hotell osv?
Meen, det kostar ju, så det blir en annan gång.
Hursomhelst, på lovet vill vi fara någonstans, kanske Piteå eller Luleå (?) med någon/några,
shoppa och sen ut på kvällen? :)
(Nog för att jag är nykter som vanligt men, kan ju följa? :p)
Någon som är på? :p
Enda problemet är att vi inte har någonstans att bo än, men man kan ju kanske höra runt med sina kontakter, ja, med mina mostrar (vet då att en av dem läser min blogg så) tänkte jag höra, och kanske man får bo hos någon av dom :)
Blev iaf superpepp på att göra nå på lovet, annars kommer man typ bara att, göra ingenting?
Så kom med förslag, alla som läser ;)

Okej, nu ska jag kanske försöka plugga lite?
Två prov i veckan.
Miljön går väl plugga in nu när jag har en sammanfattning, men fysiken?
Ofta jag kan sånt :p

Hur många tror att jag kommer kunna plugga nu ens? xD
Brukar gå såå bra..
Ska nog gå och äta lunch snart, sen får jag plugga efter lunchen, typ :p

Alltså, seriously jag blev supertaggad på att göra nå kul på lovet nu.
Så, vill någon hitta på nå, följa någonstans eller vadsomhelst, säg till? ;)

Och alltså, finns det nå mer irriterande än att någon byter samtalsämne när man pratar om nå? :p
Eller jaa, det finns det ju nog men.
Lite frustrerande kanske det är? :)
Känn dig träffad!

Kommentarer
Postat av: fia

men kul för mig OM jag skulle följa.. e ite ens 18 xD om ni skull ut :p

fats nu vet jag ju inte än om jag kan.. ha inga pengar heller :/ men skull va kul..

Måst iaf va me dig nån dag :D

2009-02-24 @ 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0