Old times.

Förr i tiden så skrev jag alltid blogg/dagbok.
Ja, det var på lunar, kanske inte hippaste stället men jag skrev då alltid.
Och jag skrev inte bara vad jag gjorde om dagarna, utan skrev allt jag tänkte.
Som mamma skrev i sin blogg, man mår bra av att få skriva av sig.
Faktiskt så är det så.

Alltså back in the days, känns som allt var så mycket lättare.
Då hade man det man hade och var nöjd med det.
Nu vill man göra allt, men tiden räcker inte till.
Och även om man gör allt man vill göra så, känns det som man inte har gjort någonting.
Why?
Okej, innan jag blir för emotional, känns inte så värt hänga ut alla sina tankar på internet.
Dessutom tolkar alla det som man är så nere om man skriver about deep stuffs.
Alla tänker, mer eller mindre.
That's the way it is :p

Och alltså jag måste också få påpeka kylan!
Varför är det så sjukt kallt?
Sitter inomhus nu och mina fingrar är som isbitar så är inte så supersnabb på skriva om man säger så xD
Näe, nu längtar vi efter varmare väder osv, för att det räcker faktiskt inte med en extra t-shirt för att överleva i denna kylan :p

På tal om Old times. Gammal bild på papsigubben ^^

Kommentarer
Postat av: Anna Eklund

Vilken snygging! tror jag ska ragga upp honom! fniss...;)

2009-02-17 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0