Metabolism.

Har gjort prov i kemi nu.
Riktigt skönt att ha det bortgjort kan jag ju säga!
Nog för att jag gjorde det efter alla andra, för jag var tvungen plugga lite mer först.
Hade nämligen inte hunnit plugga nå!
Tur min hjärna fungerar bra så att det gick vägen iaf.

Känner mig lite halvseg, var inte precis supertaggad att vänta till kl4 på Malåbussen.
Men vad gör man inte för att få hälsa på Dan en helg ;)

Tycker Telia kan sluta vara så supersega och ge mig nya gratis sms nu, skulle ju få det idag! :o
Men får det säkert imorn istället >.<

Haha, och ja alla tjejer tar ju varandra på brösten, eller hur? ;p

Alltså shit vilket tråkigt inlägg jag skrev nu kände jag.
Vad ska man skriva?

En sak, jag har typ blivit beroende av att prata med folk i telefon ist för att skriva sms med dom.
Sen jag fick slut gratis sms så har jag ringt istället och, I totally like it! :D

Ibland känns det som man har för mycket tankar :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0