Malåträsket.

NU är jag hemma från Malå :)
Har varit en riktigt trevlig helg hos Dan.
Fredag var vi hos Gustav med Ramona, Oskar, Gustav, Hanna + Gustavs lillebror :p
Spelade lite spel och åt glass osv, var trevligt! :D
Sen lördag så var vi med Johan under dagen, färgade både Dans och Johans hår (det blev fint tycker jag!)
På kvällen for vi till Gargnäs och träffade Nina och Camilla en sväng, och sen till Rågoliden och sa hej till Stoffe och Tommie :)
Men har då varit en riktigt trevlig helg, är så kul vara med Dan :)

Är hemma nu, (och jaa, hemma för mig är i Järvträsk om någon undrade :p)
Pappa fyller 42 år idag, så har firat han :)

Och mamma har köpt ett mönster till min balklänning, så ska gå och mäta upp alla mått osv nu :D
Den blir nog fin :)

Alltså shit, det känns som jag inte har tid med allt jag vill göra.
Det är lite smådrygt men.

Kommentarer
Postat av: Linda

annars kan du ju låna min klänning om du vill.. fast.. den är väl kanske kort förstås.. nåja. Puss

2009-02-17 @ 13:36:33
URL: http://lindamb.blogg.se/plus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0